Opinie

Byłaś/byłeś na naszej randce?

Zostaw opinię w komentarzu. Prosimy. Dla nas i potomności.

13 komentarzy:

  1. Byłam :) Bardzo sympatyczna, luźna atmosfera. Nikt w lokalu nie domyśli się, co się tam dzieje ;) - jest oddzielna sala, a to, jak sądzę, ważne dla niewyoutowanych. Poznałam dziewczynę, z którą spotykałam się przez kilka miesięcy - nic z tego nie wyszło, ale jestem zadowolona i tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie:) byłem dziś. naprawdę super atmosfera, zero spin i dziwnych sytuacji. po prostu spotkanie w gronie znajomych nieznajomych:) polecam wszystkim niezdecydowanym:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega towarzystwo. Mega organizacja. Mega zaskoczenie. Pozytywne oczywiście. Bez spinania się, bez ostracyzmu, że przy stolikach krążą geje. No i organizacja - dziewczyny spisały się na medal! Polecam, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. było przyjemnie, bezstresowo no i niektóre dziewczyny b. ładne

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam, polecam ;)Bardzo pozytywne doświadczenie, plus za atmosferę - bez spinania się, chociaż emocje gwarantowane :) No i oczywiście możliwość poznania kilku ciekawych/podobnie myślących ludzi w ciągu jednego wieczoru. A, no i dziewczyny naprawdę ładne, także warto warto! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam, polecam ;)Bardzo pozytywne doświadczenie, plus za atmosferę - bez spinania się, chociaż emocje gwarantowane :) No i oczywiście możliwość poznania kilku ciekawych/podobnie myślących ludzi w ciągu jednego wieczoru. A, no i dziewczyny naprawdę ładne, także warto warto! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo gorąco polecam! Byłam, ogromnie mi się podobało. Przemiła atmosfera, genialna organizacja, wszystko cudownie. Rozmawia się luźno, dziewczyny śliczne.
    I da się poznać kogoś dobrze się zapowiadającego;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, tak. Wszyscy tu macie racje. Byłam, przeżyłam i dobrze wspominam! Panią Ele pozdrawiam i Natalię, jeśli dobrze pamiętam. Obie są świetne! nie słodzę już tylko polecam wszystkim, szczególnie dziewczynom, bo może jeszcze się kiedyś wybiorę ;)
    pozdrawiam, H.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam:) i będę naprawdę mile wspominać to popołudnie! Świetna organizacja, kapitalna, luźna atmosfera, aż żal, że tak szybko się skończyło! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm сzy jeszсze ktoś inny ma pгoblemy ze zdjęciami na tуm blogu?
    Pгóbuję dowіedzieć się, сzy prоblem jest u mnіe czy
    ρo stгonie bloga. Wszelkie sugеstie będą bardzο mile wіdziane.
    BTW jаk się z Tobą κontaκtować?
    My web page :: andrzej pilipiuk kroniki jakuba wedrowycza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej... Jaki problem? Że Ci się nie ładują, czy że Ci się nie podobają? Bo jak Ci się nie podobają, to przykro mi, a jak się nie ładują, to nie mam pojęcia co z tym zrobić.
      Kontaktować się ze mną trzeba mailem: wawelowe@gmail.com (ostatnio nie odpisywałam, ale to się zmieni, obiecuję).

      Usuń
  11. Byłam dziś i polecam wszystkim niezdecydowanym! Poznałam wiele pięknych i inteligentnych dziewczyn. Mam nadzieję, że któraś z nich również pomyślała o mnie, że jestem w miarę w porządku... Nie mogę doczekać się wyników! Świetna akcja, doskonale zorganizowana.

    Nieśmiała dwudziestolatka, która się odważyła

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na teczowe wawelowe dla gejow ;)

    OdpowiedzUsuń