Winter is coming - chodź na randkę!

Uwaga!
We are back!

Jesień 2014 - Tęczowe Wawelowe wraca na krakowskie salony.
Wiem, że się stęskniliście. Ja też tęskniłam :)

Tęczowe randki Wawelowego są moje ulubione (proszę, nie mówcie heterykom, ale taka jest prawda).

A więc, dla mojej przyjemności i ku Waszej radości, ogłaszam:

21 listopada 2014, piątek, 19:00 - randka dla dziewczyn 18-28

6 grudnia 2014, sobota, 16:00 - randka dla kobiet 26-40



Zapisujcie się, przychodźcie, weźcie koleżanki, siostry, byłe dziewczyny, powiedzcie znajomym, napiszcie na fejsie.


Brace yourself - Wawelowe is coming :)



(Info o randkach dla chłopaków - wkrótce! Najprawdopodobniej będą 6-7 grudnia.)

4 komentarze:

  1. I co z wawelowymi dla gejow? Jakzem zaisany tak zadnej informacji nie bylo... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy wiadomo już coś na temat terminu dla facetów?? =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, chłopaki, ciągle coś nam staje na przeszkodzie... Już nie chcę nic obiecywać, bo znowu będzie... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie byłem ani razu na speed datingu, mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja spotkać się z chłopakami :)

    OdpowiedzUsuń